Klachten procedure
Bent u niet tevreden met een product, dan gelden primair onze algemene voorwaarden, deze kunt u hier downloaden
Mocht vervolgens blijken dat uw klacht gegrond is dan verwijzen wij graag naar onze retouren en garantie sectie
Daar kunt u vinden wat te doen als u het product wilt retourneren of omruilen.
Mocht u een andere oplossing wensen dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen via “CONTACT”
of via info@salongoederen.nl.
We reageren inhoudelijk binnen 14 dagen op uw klacht, een klacht kan zowel over onze producten als over onze dienstverlening gaan. We zullen dan samen met u proberen om uw klacht zo goed mogelijk en naar tevredenheid oplossen.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Via de volgende link kun je een voorbeeld van een klachtenformulier downloaden:
https://www.thuiswinkel.org/data/uploads/reglementen/Modelformulier_voor_herroeping.docx
Dank voor uw begrip en aandacht
Een mooie dag namens het support team van Salongoederen.nl